torsdag 4 mars 2010

Torsdag!

Hej!
Nu ligger Nalle mitt i tangentbordet och myser. Att få vara mitt i centrum verkar vara det bästa en katt vet, har jag märkt :D

Idag har jag varit och gått på isen det har varit strålande sol, men lite blåsigt så där mitt på isen. Jag gick med Jennie och Alexandra 2 mysiga tjejer :) vi satte oss på grå-själ-ören och fikade :) plötsligt kom David förbi med skotern de var trevligt.

Sen for jag till morfar och gjorde han sällskap nu när mormor är och opererat för cancer i Umeå. men det har gått bra så hon verkar få komma hem i morn! Efter de bjöd jag och mamma han på middag,
Senare tog jag bilen in till stan och såg på Fredrik Lindström Språkvetenskaps forskaren! så sjukt bra föreställning på kulturenshus. det är verkligen någonting som man borde göra oftare, skämma bort sig med lite Kultur! :)

Inga kommentarer: