måndag 22 mars 2010

My day today :)

Idag har varit min dag, det började med att jag testförar jobbet som jag sökt rinde mig coh ville att jag kom på arbets intervju idag. Det gick gick jätte bra, det känns verkligen som att detta jobb är nått för mig, nästan som ett dröm jobb om jag ska vara helt ärlig :D riktigt kul. jag hoppas verkligen att jag gjorde ett gott intryck!

Efter de samtalet så ringde de från London från de volontärjobbet jag sökt där och lät jätte positiva över mig så, nästa söndag ska jag träffa en tjej på intevju här i Luleå. Riktigt kul.

Sen har dagen bara rullat på bra, det kändes jätte bra med dansen och allt flyter. nu väntar bara flyget i morgon till min pappa där jag ska hälsa på, det ska bli kul. sen blir det tävling i helgen i norrrköping så nu JÄVLAR ska vi ta hem de 2 poäng vi har kvar!!!

Nu ska jag käka lite kvällsfika sen blir det bingen för mig! Puss

Inga kommentarer: