torsdag 10 september 2009

Tillbaka till verkligenheten!

Nu har verkligheten slagit mig, mycket att göra!
Pluggar nu på som ett annat svin :P ska försöka göra bort må mycket som möjligt nu!
Jobbar nu med Robban och Daniel världens finaste killar! imorn ska vi gjuta det ska bli spännande samt att Åsa ska komma och kolla från Lernia och kolla så jag sköter mig! Åsa in my heart coolare männsika får man söka efter ;)

Vi har även haft en liten firma fest med minigolf och go-kart tävling! om jag säger så här... jag van inte! :P kommer bilder lite senare!

Nu ska jag snart på LBS möte inför årets tävling, pokaler ska beställas och sponsringsbald ska göras, vilket jag ska försöka hinna med! pjuhh inte lätt, lite dåligt samvete över att jag inte hunnit vara nå med Sara, vilket jag måste gott göra snarast! :D

Puss på er! Peace

Inga kommentarer: