måndag 14 september 2009

Helgen

I fredags var det Surströmmingsfest i mörön, som sedan fortsatte inne i stan med Frida, jag, Linus, Åsa, Madde, Sara och Björn. Vi drog till Allstars. Där träffade jag många bekanta även mysiga Christian kul att träffa honom, det var ett tag sen kan man säga. En trevlig kväll.

Lördag blev underbar, fika med Emma och Nathalie världens mysigaste personer. Så länge sen jag träffade dem båda så jag ville inte släppa taget om dom ;)
Senare på kvällen blev det utklädningfest hos Victor " mystiskt" var temat :P När de drog till Allstars drog jag hem och såg film, lika mysigt de :P

Söndagen blev lugn for ut till stugan och plockade lite bär och kantareller, mumms!

Sen bjöd jag Björn på middag, ryggbiff med potatis i ugn och kantareller till och sallad såklart :D Riktigt mummsigt! Sen gick vi på bio och såg Inglourious Basterds! komiskt blodig film!

Nu ska jag käka mat med Markus vi får se vad det kan bli för spännande!
Puss och Kram

Inga kommentarer: