måndag 16 mars 2009

Helgen

ja ni... helgen har varit rätt lugnt men det har faktiskt bara varit skönt, i Fredags var det avslutningsdans i statsöskolans aula. mycke nytt folk vilket är kul.

I lördags sov jag länge, sen for jag till Ormberget och firade Frida 22 år men att grilla korv och åka plastpåse och annat i pulkbacken faktiskt riktigt kul. länge sen man var ut och gjorde nått sådant. Sen for jag hem för att göra mig i ordning, Jag och Björn blev bjudna av hans mamma på Asien Kitchen? :D det var jätte gott! Tack ännu en gång :P Efter det blev det utgång på Allstar så jag och Björn pallrade oss dit. Vi möttes av härlig människor... särskilt 3 kockar som jag fattade tycke för riktigt trevliga prickar, vi satt och snackade lite skit och drack nån drink.
Efter det var det sängen som gällde :D

I Söndags mös jag mest på hela dagen hade smått ont i huvudet och fick även väldans ont i halsen vill verkligen inte blír förkyld. Jag har ju även tagit på mig ansvaret som kursledare till en 3:a det var en utmaning, men det är kul speciellt att tolka det som står i kursmaterialet :D haha!
Tur att jag har en sån bra grupp som håller på mig då!

Nu ska jag fara och hjälpa min morfar, vi ska kanske sälja min moped Crecent 57's årsmodell
Riktigt fin helt i orginal!

Puss och Kram skumbanan.....

Inga kommentarer: