måndag 5 januari 2009

Facebook

De är good shit. Det är så kul att hitta vänner och bekanta som man knappt vet av.
Som för nån dag sen, då jag hittade min kusin vitaman Sandra. Vi vet inte så mycket om varandra, men nu finns de ju sätt att lära känna varandra och ta upp tid vi tappat, och hålla kontakten :P Eftersom jag nästan har hela min släkt nere i södra sverige, och jag bor här uppe i norr. Det var iallafall jätte kul att träffa på henne där.
Jag hoppas i allafall att vi kommer se varandra mer när jag kommer ner nån gång till min far, systrar eller bröder.

Sen idag har jag gjort hembakad pizza med mor, jätte god blev den, Björn och Frida kan intyga, dekom och hälsade på och käkade och spelade kort, de gick faktiskt rätt bra för mig den här gången... :D

Sen for jag och Björn på bastuparty hos hans kusin, nice med avklädda grabbar :P haha
Nu ska jag lägga mig och sova en plund, de ska bli skönt!
Sov gott! Puss

Inga kommentarer: